Офіційне представництво в Україні

Будова лебідки

Будова лебідки та характеристики

Різні види лебідок застосовують не тільки на виробничих і будівельних майданчиках, досить часто без використання такого механізму складно обійтися і в побуті. Їх основне призначення - переміщення вантажів у вертикальній або горизонтальній площині. Залежно від пристрою лебідки визначається сфера і можливості її застосування. Їх поділяють на:

  1. електричні;
  2. ручні.

Конструкція ручної лебідки

Такі механізми в залежно від приводу бувають:

  • з важільним приводом;
  • з барабанним;
  • з черв'ячним.

Основними перевагами є їх автономність, простота конструкції і зручність у використанні. Проте страждають показники швидкості, ваги та відстані, на яку можна перемістити вантаж.

Будова електричної лебідки

Цей вид механізмів допомагає обійтися без додаткових фізичних зусиль під час переміщення вантажів у горизонтальній або вертикальній площині. Їх вантажопідйомність залежно від моделі досягає 15 тонн. Установка таких пристроїв відбувається за допомогою жорсткого кріплення на опорній, як правило, горизонтальній поверхні. Управління ними здійснюється пультом. У свою чергу за призначенням і сферою застосування їх можна поділити на:

  • малогабаритні;
  • монтажні;
  • тягові.

Конструкція автомобільної лебідки

Це спеціалізовані пристрої, які встановлюють на автомобілі, що експлуатуються в умовах бездоріжжя і важко доступній місцевості. Їх поділяють на:

  • механічні;
  • гідравлічні;
  • електричні.

Механічні більш потужні - вони працюють від двигуна автомобіля. Специфіка таких автомобільних лебідок в тому, що вони зазвичай встановлюються на позашляховики. Гідравлічна, як і механічна, може працювати тільки при включеному двигуні і використовує енергію гідромотора. Завдяки герметичності корпусу, вона здатна працювати навіть під водою.

Найбільш популярними є електричні. Вони споживають енергію електромережі автомобіля, і вирізняються простотою конструкції та легкістю встановлення. З їх допомогою можна витягнути позашляховик вагою до 4,5 т. Основний робочий елемент - барабан, на який намотується трос, він оснащується вбудованим гальмом.

З одного боку барабана встановлений підвищувальний редуктор, а з іншого - двигун. Для ручного розмотування троса передбачений важіль вимкнення барабана. Але необхідно враховувати, що така лебідка споживає досить багато енергії, тому рекомендовано використовувати їх на автомобілях з АКБ 90 А / год.

Будова електричного тельфера

У промисловій сфері використовуються талі з електроприводом, які також називають тельфер. На відміну від лебідок, які встановлюються в певному місці, електричний тельфер дозволяє піднімати і переміщувати вантажі одночасно як по вертикалі, так і по горизонталі. Горизонтальну відстань обмежує тільки довжина встановленої монорейки.


Оцените данный материал:




Похожие новости